Κειμενογράφηση και SEO ιστοσελίδων

Οι βασικές αρχές της κειμενογραφίας περιεχομένου για SEO εστιάζουν στη δημιουργία κειμένων που είναι πλούσια σε πληροφορίες, ελκυστικά για τον αναγνώστη και βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης.
Η σημασία της κειμενογράφησης στο seo ιστοσελίδων
Η σημασία της κειμενογράφησης στο seo ιστοσελίδων

Όταν μιλάμε για SEO κειμενογράφηση, μιλάμε για μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη δημιουργία περιεχομένου. Από την κεντρική σας σελίδα μέχρι τα meta descriptions, ο συνδιασμός δημιουργικής γραφής με Search Engine Optimisation τεχνικές σας βοηθάει να κατακτήσετε καλύτερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα, να βελτιώσετε το Organic Traffic και το CTR. Σε αυτό το άρθρο θα σας δείξουμε πως το SEO αποτελεί μια νικηφόρα στρατηγική για το website σας για να βρεθείτε μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

Τι Ονομάζουμε SEO Κειμενογράφηση;

Πρόκειται για μια εξειδικευμένη μορφή συγγραφής, η οποία εστιάζει στη δημιουργία περιεχομένου βελτιστοποιημένου για τις μηχανές αναζήτησης. Ο πυρήνας της SEO κειμενογραφίας στηρίζεται στην αρμονική συνύπαρξη τριών θεμελιωδών στοιχείων:

Ποιότητα: Δημιουργία πρωτότυπου, ενημερωτικού και καλαίσθητου περιεχομένου που αγγίζει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού.
Στρατηγική: Εφαρμογή τεχνικών SEO, όπως η χρήση κατάλληλων λέξεων-κλειδιών και φράσεων, για την ενίσχυση της ορατότητας του περιεχομένου στις μηχανές αναζήτησης.
Ροή και Δομή: Στην SEO κειμενογράφηση, το περιεχόμενο δομείται με συγκεκριμένο τρόπο ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμο από τις μηχανές αναζήτησης.

Μια συνηθισμένη ερώτηση που ακούμε είναι:

Πως μπορεί το SEO να ωφελήσει τη σελίδα μου;

Ας βάλουμε τα αποτελέσματα του SEO σε μια πυραμίδα: Στη βάση της πυραμίδας είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας. Η ορατότητα σε περισσότερα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης χτίζει την ψηφιακή σας φήμη και αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας ή του οργανισμού σας. Σκεφτείτε ότι με κάθε βελτιστοποιημένο άρθρο, δεν εμφανίζεστε ως αποτέλεσμα μόνο για την λέξη-κλειδί για την οποία έχει γίνει η βελτιστοποίηση αλλά και για πολλούς συναφείς όρους.

Στο επόμενο επίπεδο της πυραμίδας έχουμε την αύξηση της οργανικής κίνησης. Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου οδηγεί όχι μόνο σε περισσότερες αλλά και σε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπο ή το blog σας. Αυτό έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την οργανική αύξηση της κίνησης στη σελίδα σας. Το traffic που αποκτάτε μέσω SEO είναι επίσης ποιοτικά ανώτερο από πχ μια διαφήμιση μιας και λειτουργεί σαν ένα φυσικό φίλτρο για χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σας.

Στην κορυφή της πυραμίδας έχουμε την βελτίωση του ROI. Η προσέλκυση ποιοτικού κοινού μέσω SEO κειμενογραφίας μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες πωλήσεις, leads και conversions, με άμεσα οφέλη για την οικονομική σας ανάπτυξη. Το σημαντικότερο εδώ είναι ότι σε αντίθεση με PPC και Display καμπάνιες, το traffic μέσω SEO λειτουργεί για εσάς συνέχεια. Η κίνηση δεν σταματάει όπως όταν κλείνουν οι διαφημίσεις αλλά αντίθετα, ωριμάζει με το χρόνο.

Content Writing για SEO / Δημιουργία περιεχομένου για SEO

Οι βασικές αρχές της κειμενογραφίας περιεχομένου για SEO εστιάζουν στη δημιουργία κειμένων που είναι πλούσια σε πληροφορίες, ελκυστικά για τον αναγνώστη και βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης. Ο όρος content writing είναι ένας όρος-ομπρέλα που περιλαμβάνει οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να αποτυπωθεί ως κείμενο και να αποτελεί μέρος της ιστοσελίδας σας. Αυτό μπορεί να είναι από το interface του ίδιου του web site, περιγραφικά κείμενα, κατηγορίες, περιγραφές προϊόντων και υπηρεσιών, FAQ/συχνές ερωτήσεις, άρθρα, blog posts, βιογραφικά. Αλλά ακόμα και στοιχεία όπως meta descriptions, alt text, tags.

Παρακάτω θα δούμε αναλυτικά τις βασικές κατηγορίες και πως η GNC μπορεί να σας βοηθήσει πρακτικά στη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας.

Blogging και SEO

Το blogging αποτελεί βασικό και αναπόσπαστο κομμάτι μιας SEO στρατηγικής. Το blog είναι το μέρος του ιστολογίου σας όπου αναρτούνται άρθρα, νέα και ενημερώσεις. Αυτά μπορούν να είναι σχετικά με την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, προσωπικές απόψεις ή ακόμα και γενικό περιεχόμενο που μπορεί να ενδιαφέρει το κοινό σας. 

Σκεφτείτε το σαν έναν δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Επειδή το blogging μας επιτρέπει μεγαλύτερη ελευθερία από π.χ μια περιγραφή ενός προϊόντος, αυτόματα μας δίνει μεγαλύτερες δυνατότητες για εφαρμογή λέξεων κλειδιών και αντίστοιχων φράσεων.

Αξίζει να κάνετε αυτή την ερώτηση στον εαυτό σας: τι είναι πιο πιθανό να γίνει share στα social media: η σελίδα ενός προϊόντος σας ή ένα blog post που περιγράφει το πως το προϊόν βοήθησε ένα χρήστη του και με ποιό τρόπο. Αν είστε κατάστημα με ρούχα αντίστοιχα, τι θα ενδιέφερε περισσότερο το κοινό σας; Η σελίδα για ένα καλοκαιρινό φόρεμα ή μια ανάρτηση για τις καλοκαιρινές τάσεις και πως διάφορα κομμάτια από τη συλλογή σας μπορούν να συνδιαστούν για εντυπωσιακές εμφανίσεις;

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι το περιεχόμενο ενός blog post δε θα πρέπει να είναι μόνο SEO friendly αλλά και καλογραμμένο με διάθεση να ιντριγκάρει και να πληροφορήσει. 

SEO Copywriting 

Εδώ αξίζει να διαχωρίσουμε το copywriting από το blogging. Είναι δύο έννοιες που μερικές φορές συγχέονται. Copywriting είναι η δημιουργία κειμένου με στόχο την πώληση και την εύρεση lead. Blogging είναι η δημιουργία ενημερωτικού κειμένου (που συνήθως έχει και πιο προσωπικό ύφος). Copywriting χρησιμοποιούμε σε διαφημίσεις, lead magnet και landing pages και σελίδες προϊόντων.

Το SEO παίζει άμεσο και έμμεσο ρόλο σε ένα επιτυχημένο copy.

Ο άμεσος ρόλος είναι ότι ένα SEO friendly copy περιέχει τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά που βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο της σελίδας και αυξάνουν την πιθανότητα εμφάνισης της στις πρώτες θέσεις των SERPs.
Είναι δηλαδή γραμμένο με τρόπο φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης: Χρήση σωστής δομής, τίτλων, meta descriptions, alt tags στις εικόνες.

Ο έμμεσος ρόλος είναι το ότι είναι δομημένο με τρόπου που να είναι σε πρώτο βαθμό χρήσιμο και ενημερωτικό για τους αναγνώστες αλλά και σε δεύτερο βαθμό να αυξάνει τον χρόνο παραμονής στη σελίδα και μειώνει το bounce rate βελτιώνοντας τα google analytics.

Συγγραφή Κειμένων για Προϊόντα και Υπηρεσίες

Η συγγραφή κειμένων για προϊόντα και υπηρεσίες δεν αποτελεί απλώς μία αναγραφή των χαρακτηριστικών τους. Αντίθετα θα πρέπει να έχει ως βάση την κατανόηση των δυναμικών της αγοράς και της σημασίας της επικοινωνίας των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας με τρόπο που να ιντρικάρει τον πληροφοριακά κορεσμένο καταναλωτή.

Η δημιουργία προϊοντικών περιγραφών με SEO προσανατολισμό απαιτεί μια ισορροπημένη προσέγγιση, όπου η χρήση κατάλληλων λέξεων-κλειδιών και φράσεων συνδυάζεται με την φυσική ανθρώπινη γλώσσα. Ένα κείμενο που θα έχει τη δυναμική για υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης αλλά και θα έχει μια φυσική ροή που δε θα ξενίζει τον χρήστη.

Βλέπουμε ότι χρειάζεται ισορροπία, οι μηχανές αναζήτησης απαιτούν ένα μηχανιστικό τρόπο γραφής ώστε οι πληροφορίες να μπορούν να είναι προσβάσιμες στον αλγόριθμο. Ένας τρόπος γραφής που ίσως ξενίζει όμως τον αναγνώστη.

Στη GNC βρίσκουμε τη σωστή στρατηγική seo ώστε το κείμενο να είναι ευανάγνωστο, να παρέχει τις σωστές λέξεις-κλειδιά και να είναι κατάλληλα δομημένο ώστε να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της google.

Κειμενογράφηση για Landing Pages

Στη διαδικασία δημιουργίας ενός landing page, το κείμενο αποτελεί κύριο στοιχείο για τη δημιουργία conversions. Μια επιτυχημένη landing page χαρακτηρίζεται από την ικανότητά της να προσελκύει την προσοχή και να κρατά τον επισκέπτη, μετατρέποντας το αρχικό ενδιαφέρον σε αγοραστική απόφαση. Στο πλαίσιο αυτό, η επιλογή των λέξεων, η δομή του κειμένου, και η συνολική του παρουσίαση παίζουν σημαντικό ρόλο.

Όπως και με τη συγγραφή προϊοντικών κειμένων, έτσι και εδώ θα πρέπει να βρούμε την ισορροπία μεταξύ πειθούς και search engine optimization.

Ένα επιτυχημένο landing page ξεκινά με ένα δυναμικό και πειστικό κύριο μήνυμα, το οποίο θα καθοδηγήσει τον αναγνώστη μέσα από τη σελίδα. Στη συνέχεια παρουσιάζουμε τα χαρακτηριστικά και ωφέλη χαρακτηριστικών του προϊόντος ή της υπηρεσίας και καταλήγουμε σε ένα ξεκάθαρο και ελκυστικό call-to-action. Συνήθως τα landing pages αποτελούν το τελικό στάδιο μιας digital marketing καμπάνιας. Μέσω της seo κειμενογράφησης όμως, μπορούν να συνεχίζουν να αποδίδουν και οργανικά δημιουργώντας leads και πωλήσεις. 

Εμπλουτισμός και Βελτιστοποίηση Υπαρχόντων Κειμένων με SEO Content

Αν δεν φτιάχνετε μια νέα σελίδα εξ΄αρχής είναι πιθανό να έχετε μια σειρά από κείμενα η blog τα οποία δεν είναι SEO friendly. Στη GNC Web κάνουμε αναλυτικό audit στα ήδη υπάρχοντα κείμενα μιας ιστοσελίδας και βρίσκουμε σημεία που μπορούν να βελτιωθούν ανεβάζοντας το rank του ιστότοπού σας. Σας παρέχουμε εξατομικευμένα to do lists με εύκολες οδηγίες ώστε να βελτιώσετε τη συνολική εικόνα της ιστοσελίδας σας. Δίνουμε νέα πνοή στα παλιά άρθρα σας και σας βοηθάμε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας.

To project σας, το επόμενο success story μας.

Ελάτε να συνεργαστούμε!

Επικοινωνήστε μαζι μας

To project σας, το επόμενο success story μας.

Ελάτε να συνεργαστούμε!

Επικοινωνήστε μαζι μας
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή «Αποδοχή», συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.