Οργανική επισκεψιμότητα, τι είναι και πως το SEO βοηθάει το eshop/website σου

Οργανική επισκεψιμότητα: Ανακαλύψτε πως το SEO και το ποιοτικό περιεχόμενο δημιουργεί πολύτιμο traffic στο eshop/ ιστότοπό σας.
Οργανική επισκεψιμότητα, τι είναι και πως το SEO βοηθάει το eshop/website σου
Οργανική επισκεψιμότητα, τι είναι και πως το SEO βοηθάει το eshop/website σου

Η οργανική επισκεψιμότητα (organic traffic) αποτελεί ένα σημαντικό έννοια στον κόσμο του digital marketing. Πρόκειται για έναν όρο που αφορά τον όγκο των επισκεπτών που φτάνουν σε μια ιστοσελίδα μέσω μη πληρωμένων καναλιών αναζήτησης, όπως η Google ή το Bing. Oι επισκέπτες ανακαλύπτουν την ιστοσελίδα σας μέσω της φυσικής αναζήτησης και όχι μέσω διαφημίσεων ή πληρωμένων καμπανιών προώθησης.

Αυτός ο τύπος επισκεψιμότητας θεωρείται ως μια από τις πιο πολύτιμες και επιθυμητές μορφές traffic για μια ιστοσελίδα.

Θα σκέφτεστε βέβαια: Εγώ δίνω ένα αξιόλογο ποσό κάθε μήνα σε PPC ώστε να βγαίνω πρώτος στα διαφημιστικά αποτελέσματα, γιατί θα πρέπει να με ενδιαφέρουν τα οργανικά;

Υπάρχουν 2 σημαντικοί λόγοι:

1. Υπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός χρηστών που χρησιμοποιούν adblocker. Μάλιστα αρκετοί browsers τόσο σε υπολογιστές όσο και σε smartphones/tablets έχουν προεγκατεστημένο adblocker. Ο αριθμός είναι τόσο μεγάλος που πρόσφατα η Google άρχισε να αποκλείει χρήστες με adblocker από το Youtube επειδή δεν μπορούσε να προβάλλει διαφημίσεις. Άρα είναι πιθανό να μην μπορείτε να φτάσετε σε ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών μέσω PPC. Σε συγκεκριμένα audiences όπως όσοι ασχολούνται με νέες τεχνολογίες και πληροφορική, αυτό το ποσοστό μπορεί να φτάνει και στο 80%.

2. Το organic traffic είναι πολύ πιο οικονομικό από τα ads. Υπάρχει ένα κόστος για βελτιστοποίηση SEO και δημιουργία περιεχομένου/κειμένων αλλά είναι αρκετά μικρότερο σε σχέση με τις διαφημίσεις και κυρίως: λειτουργεί συνέχεια για εσάς σε αντίθεση με τις διαφημιστικές καμπάνιες.

Σε αυτό το άρθρο θα σας εξηγήσουμε τι είναι η οργανική επισκεψιμότητα και θα σας δώσουμε μερικές απλές και εφαρμόσιμες στρατηγικές για να την αυξήσετε.

Τι είναι η οργανική επισκεψιμότητα;

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα eshop με χειροποίητα κοσμήματα. Αν έχετε βελτιστοποιήσει το περιεχόμενο του site σας με seo τεχνικές τότε είναι πιθανό όταν ένας χρήστης ψάξει για “χειροποίητα κοσμήματα” να βρει το κατάστημά σας στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα της google. Αν κάνει κλικ τότε αυτή η επίσκεψη τη θεωρούμε “οργανική“.

Για να καταλάβουμε καλύτερα το τι σημαίνει αυτό, ας κάνουμε αυτή την αναζήτηση. Αν γράψετε “χειροποίητα κοσμήματα” στη google θα δείτε τα εξής:

Οι πρώτες τρεις θέσεις συνήθως είναι διαφημίσεις. Το καταλαβαίνουμε επειδή πάνω από το αποτέλεσμα γράφει “χορηγούμενο“.

Έπειτα είναι πιθανό να δείτε έναν προϊοντικό κατάλογο που σας καλεί για αγορά. Αυτό επίσης είναι διαφήμιση.

Αν έχετε εγκατεστημένο adblocker τότε μάλλον δεν βλέπετε τίποτα από τα παραπάνω.

Τα επόμενα αποτελέσματα είναι τα οργανικά. Αυτά εμφανίζονται σε όλους τους χρήστες. Οι πρώτες θέσεις είναι περιζήτητες επειδή οι χρήστες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αυτά πριν προχωρήσουν στην επόμενη σελίδα.

Οφέλη της οργανικής αναζήτησης

Οι επισκέπτες που προέρχονται από οργανική αναζήτηση θεωρούνται πιο ποιοτικοί για μια επιχείρηση/brand σε σύγκριση με τους επισκέπτες που προέρχονται από διαφημίσεις. Αυτό συμβαίνει διότι οι χρήστες που ψάχνουν για κάτι στο διαδίκτυο και καταλήγουν στον ιστότοπό σας μέσω αυτής της αναζήτησης έχουν ήδη ένα ενδιαφέρον για το προϊόν/υπηρεσία σας. Άρα είναι πιο πιθανό να κάνουν conversion.

Η οργανική επισκεψιμότητα είναι σημαντική για τον τρόπο με τον οποίο η Google αντιλαμβάνεται την ιστοσελίδα και το περιεχόμενό σας. Υπάρχει ένα συνεχές feedback loop. Η καλή θέση στα αποτελέσματα των οργανικών αναζητήσεων δείχνει ότι η ιστοσελίδα σας παρέχει ποιοτικό, χρήσιμο και αξιόπιστο περιεχόμενο, και αυτό ενισχύει την εμπιστοσύνη των χρηστών και των πελατών. Αυτό έχει ως συνέπεια καλύτερο CTR, αυξημένο visibility στα αποτελέσματα και οδηγεί σε καλύτερη θέση. Σημειώνουμε εδώ τη λέξη κλειδί: περιεχόμενο.

Πως μπορούμε να αυξήσουμε την οργανική επισκεψιμότητα του site μας

Πως μπορούμε να αυξήσουμε την οργανική επισκεψιμότητα του site μας

Για να επιτευχθεί η οργανική επισκεψιμότητα, είναι αναγκαία η εφαρμογή τεχνικών SEO (Search Engine Optimization) τόσο on-page όσο και off-page. Η σωστή επιλογή και χρήση λέξεων-κλειδιών είναι κρίσιμη, καθώς αυτές αποτελούν τα keywords που οι χρήστες πληκτρολογούν στη μηχανή αναζήτησης. Μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική λέξεων-κλειδιών μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Δεν αρκεί όμως μόνο αυτό.

Όπως αναφέραμε, η ποιότητα του περιεχομένου παίζει καθοριστικό ρόλο. Η παροχή πλούσιου, ενδιαφέροντος και χρήσιμου περιεχομένου στους επισκέπτες σας διασφαλίζει ότι θα επιστρέψουν και θα μείνουν περισσότερο στην ιστοσελίδα σας. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τους τρεις πυλώνες του content.

Ποιοτικό Περιεχόμενο

Όταν αναφερόμαστε σε ποιοτικό περιεχόμενο, εννοούμε τον τρόπο γραφής, το ύφος και τη συνοχή στο κείμενο. Πριν γράψετε οποιοδήποτε κείμενο στη σελίδα σας, είτε πρόκειται για περιγραφή προϊόντος είτε blog, σκεφτείτε τα εξής: Για ποιο λόγο γράφετε το κείμενο, σε ποιους απευθύνεται και γιατί θα πρέπει να το διαβάσουν. Διατηρήστε την αναγνωσιμότητα του κειμένου σε υψηλό επίπεδο. Προτιμήστε μικρότερες προτάσεις που συνδέονται νοηματικά μεταξύ τους. Φροντίστε να είναι σωστά δομημένο με τα κατάλληλα headers που να οδηγούν τον αναγνώστη. Εμπλουτίστε το με φωτογραφίες, διαγράμματα ή βίντεο. Διορθώστε γραμματικά και συντακτικά λάθη πριν το δημοσιεύσετε.

Χρήσιμο Περιεχόμενο

Μην γράφετε απλά για να γράφετε. Δημιουργήστε περιεχόμενο που να προσφέρει αξία στους επισκέπτες σας. Ένας εύκολος τρόπος είναι να πάρετε τα ερωτήματα των πελατών σας βάση αυτών να δημιουργήσετε άρθρα. Αν πρόκειται για περιγραφές προϊόντων/συνοδευτικά κείμενα, είναι σημαντικό να αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά τους με μια δομημένη ιεράρχηση και όχι τυχαία. Φροντίστε το περιεχόμενό σας να είναι επίκαιρο: έχετε eshop με smartphones και κυκλοφόρησε ένα νέο μοντέλο; Είναι σημαντικό να ενημερώσετε το κοινό σας μιας και είναι πολύ πιθανό να ψάχνει πληροφορίες για αυτό. Φροντίστε όμως οι πληροφορίες που παρέχετε να είναι αξιόπιστες.

Αξιόπιστο Περιεχόμενο

Ίσως το σημαντικότερο από τα τρία. Είναι πολύ εύκολο να υπερβάλλουμε και να πλατειάζουμε πιστεύοντας ότι αυτό θα οδηγήσει σε πωλήσεις. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό οι πληροφορίες που παρέχουμε να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τοποθετήσετε συνδέσμους με την πηγή της πληροφορίας αν δεν πρόκειται για πρωτότυπο περιεχόμενο. Μην προσπαθείτε να παραπλανήσετε το κοινό σας με clickbait τίτλους και εικόνες. Αν προσφέρετε αξιόπιστες πληροφορίες για κάποιο θέμα, ο χρήστης είναι πιθανό να σας ξαναεπισκεφτεί.

Η οργανική επισκεψιμότητα επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες βλέπουν την επιχείρηση σας. Όταν βρίσκουν την ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσης της αναζήτησης, αυξάνεται η πιθανότητα να θεωρήσουν την επιχείρησή σας ως αξιόπιστη. Βλέπουμε πως μέσω της οργανικής επισκεψιμότητας μπορούμε να ενισχύσουμε το brand μας και να αυξήσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών.

Ανακάλυψε & διόρθωσε τα SEO προβλήματα του site σου με τη GNC Web

Η βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης δεν είναι επιλογή, αλλά αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση που θέλει να διακριθεί στον ψηφιακό κόσμο. Η GNC Web, κατανοεί αυτή την ανάγκη και προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις SEO που εξασφαλίζουν ότι ο ιστότοπός σας θα βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Πώς η GNC Web Μπορεί να Βοηθήσει Η GNC Web προσφέρει μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών SEO, από την λεπτομερή ανάλυση και την εξατομίκευση στρατηγικής έως την βελτιστοποίηση του περιεχομένου και την ενίσχυση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας. Η GNC Web ακολουθεί μια ολιστική προσέγγιση, εξετάζοντας κάθε πτυχή του ιστότοπού σας για να διασφαλίσει ότι πληροί τα πρότυπα των μηχανών αναζήτησης και προσφέρει μια θετική και απρόσκοπτη εμπειρία στο χρήστη.

To project σας, το επόμενο success story μας.

Ελάτε να συνεργαστούμε!

Επικοινωνήστε μαζι μας

Νέα & Ιδέες από το Blog

Διαβάστε όλες τις αναρτήσεις
Οργανική επισκεψιμότητα, τι είναι και πως το SEO βοηθάει το eshop/website σου

Οργανική επισκεψιμότητα: Ανακαλύψτε πως το SEO και το ποιοτικό περιεχόμενο δημιουργεί πολύτιμο traffic στο eshop/ ιστότοπό σας.

Content Marketing: Μετατρέψτε τους Επισκέπτες σε Πελάτες

Μετατρέψτε επισκέπτες σε πελάτες μέσω στοχευμένου Content Marketing! Ανακαλύψτε πώς το ποιοτικό περιεχόμενο και το SEO αυξάνουν τις πωλήσεις.

SEO για E-Shop: Οδηγός για βελτιστοποίηση του καταστήματός σας

Αν είστε ιδιοκτήτης ενός e-shop και θέλετε το site σας να εμφανίζεται στα οργανικά αποτελέσματα, αυτό το άρθρο είναι απαραίτητο για εσάς.

Digital Marketing Για Γιατρούς – Κατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας

Στη σύγχρονη εποχή, οι γιατροί και τα ιατρικά γραφεία αντιμετωπίζουν το διπλό ζήτημα της αυξημένης ανταγωνιστικότητας και της αλλαγής στις συνήθειες των ασθενών που πλέον...

Consent Mode V2: Είναι το site σας έτοιμο;

Μάθετε πώς η νέα έκδοση του Google Consent Mode V2 επηρεάζει την ιστοσελίδα σας. Ανακαλύψτε τα οφέλη, τις απαιτήσεις συμμόρφωσης και πώς να προετοιμάσετε τον...

Digital Marketing για Επιχειρήσεις

Ανακαλύψτε βασικές στρατηγικές Digital Marketing για εταιρικές ιστοσελίδες και ενισχύστε την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας.

Πως να εμφανίζεται η επιχείρησή μου στους χάρτες της Google

Μάθετε βήμα-βήμα πώς να καταχωρίσετε και να βελτιστοποιήσετε την επιχείρησή σας στους χάρτες της Google για μέγιστη ορατότητα.

Google My Business – Πως να απαντάτε στις κριτικές των πελατών σας (αρνητικές και θετικές)

Μάθετε πως να απαντάτε στις κριτικές στο google my business της επιχείρησης σας. Διαχείριση θετικών και αρνητικών κριτικών,

Περισσότερες Κριτικές Google: 5 Πρακτικές και Εφαρμόσιμες Προτάσεις

Ανακαλύψτε 5 εφαρμόσιμες ιδέες για να αυξήσετε τις κριτικές Google της επιχείρησής σας και να χτίσετε εμπιστοσύνη στο κοινό σας.

Digital Marketing vs Παραδοσιακού: Τι να επιλέξω;

Ψηφιακό Μάρκετινγκ vs Παραδοσιακού Μάρκετινγκ: Ποια είναι η στρατηγική που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να έχει καλύτερα αποτελέσματα;

SEO για δικηγόρους και δικηγορικά γραφεία

Βγείτε στις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης με τον οδηγό μας για seo για δικηγόρους και δικηγορικά γραφεία. Προωθήστε το δικηγορικό σας γραφείο στη Google.

Αγορά κριτικών Google: Γιατί είναι κακή ιδέα

Ανακαλύψτε γιατί η αγορά ψεύτικων κριτικών Google βλάπτει την επιχείρησή σας και πώς να χτίσετε γνήσια εμπιστοσύνη πελατών.

Micro moments – Τι είναι και πως βοηθούν στο digital marketing

Γνωρίστε τα micro moments και την δυναμική που δίνουν στο digital marketing και την online παρουσία σας.

SEO: Γιατί είναι σημαντικό για τις μικρές επιχειρήσεις

Ανακαλύψτε γιατί το SEO είναι κρίσιμο για τις μικρές επιχειρήσεις και πώς να αυξήσετε την ορατότητά σας online με στρατηγικές βέλτιστων πρακτικών.

Διαφήμιση eshop. Πώς να προωθήσω το eshop μου;

Έχετε ένα eshop και θέλετε να το διαφημίσετε για να αυξήσετε τις επισκέψεις και να πετύχετε περισσότερες μετατροπές ή πωλήσεις; Στόχος αυτού του άρθρου είναι...

Διαφήμιση Google Maps: Τι είναι και πώς λειτουργεί

Μάθετε πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις Google Maps, ποια είναι τα οφέλη τους και πώς να τις αξιοποιήσετε για τη δική σας επιχείρηση.

Local Seo – Τοπικό SEO Τι είναι και πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας στα τοπικά αποτελέσματα της google

Μάθετε τα πάντα για την τοπική αναζήτηση της Google και διαβάστε συμβουλές για να κατακτήσετε την κορυφή των τοπικών αποτελεσμάτων.

Black Friday 2024: Είστε έτοιμοι ως επιχείρηση;

Black Friday 2024! Ανακαλύψτε πώς να προετοιμάσετε διαφημίσεις, αναρτήσεις και προσφορές μέσω social media, stories, videos και newsletters.

Συγγραφή Κειμένων Ιστοσελίδας: Τι Πρέπει Να Προσέξετε

Οδηγός για τη συγγραφή αποτελεσματικών κειμένων ιστοσελίδας: λάθη προς αποφυγή, SEO συμβουλές και πρακτικά tips για επιτυχία.

Ηelpful content update της Google – Τι είναι και πως σας επηρεάζει

Σε αυτό το άρθρο βλέπουμε τι είναι το helpful content update (ενημέρωση χρήσιμου περιεχομένου) της google και πως μπορεί να επηρεάσει τη σελίδα σας

Πώς Βάζω την Επιχείρησή Μου στο Google Maps: Ο Απόλυτος Οδηγός

Ανακάλυψε πώς να καταχωρίσεις την επιχείρησή σου στο Google Maps και Google Business με έναν αναλυτικό, βήμα προς βήμα οδηγό.

SEO: 10 tips για να κατακτήσετε τις πρώτες θέσεις στο Google

Μάθετε τα 10 καλύτερα SEO tips για να κατακτήσετε τις πρώτες θέσεις στο Google. Ανακαλύψτε στρατηγικές για έρευνα λέξεων-κλειδιών, βελτιστοποίηση περιεχομένου, mobile-friendly σχεδίαση και παρακολούθηση...

Κερδίστε Πελάτες: Lead Generation με Google Ads

Μάθετε πώς να κερδίσετε πελάτες μέσω του lead generation με Google Ads. Αναλύουμε λεπτομερώς κάθε στρατηγική, από την επιλογή λέξεων-κλειδιών έως την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων,...

Πώς να Χρησιμοποιήσετε Retargeting Ads για να Κερδίσετε Πελάτες

Μάθετε πώς οι Retargeting Ads βοηθούν στην επανασύνδεση με πελάτες και αυξήστε τις πωλήσεις σας με στρατηγικές από την GNC Web

To project σας, το επόμενο success story μας.

Ελάτε να συνεργαστούμε!

Επικοινωνήστε μαζι μας
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή «Αποδοχή», συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.