Αποτελεσματικό Lead Generation με Google Ads

Το lead generation δεν είναι απλώς μια τεχνική στο digital marketing. Είναι μια τέχνη που χρειάζεται στρατηγική, δημιουργικότητα και συνεχή αναζήτηση τρόπων βελτίωσης.
google ads lead generation
google ads lead generation

Στην GNC Web έχουμε αφιερώσει χρόνο, εργαλεία και εμπειρία για να βελτιστοποιήσουμε το lead generation, ειδικά για τον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών που αναζητούν νέους πελάτες.

Ας δούμε λοιπόν πώς χτίζουμε lead generation καμπάνιες Google Ads που πραγματικά λειτουργούν.

Leads που Μετράνε

Η επιτυχία στο lead generation δεν έρχεται τυχαία. Βασίζεται σε μια σειρά από καλά μελετημένες κινήσεις.

Όλα ξεκινούν από τις λέξεις

Οι λέξεις-κλειδιά είναι η βάση κάθε καμπάνιας Google Ads. Αλλά δεν αρκεί να επιλέξεις απλώς τις “σωστές”. Πρέπει να επιλέξεις τις κατάλληλες για την κατάλληλη στιγμή. Σκεφτείτε το: Τι ψάχνει ο πελάτης σας όταν έχει ανάγκη τις υπηρεσίες σας; Τι λέξεις χρησιμοποιεί; Ποια προβλήματα καλείστε να λύσετε;

Μια από τις πρώτες ερωτήσεις που κάνουμε σε κάθε νέο πελάτη μας είναι “Όταν σας καλούν στο τηλέφωνο, τι είναι το συχνότερο πράγμα που σας ρωτάνε;”

Η διαφήμιση θα πρέπει να είναι η απάντηση στο πρόβλημα του πελάτη σας. Αν η απάντηση είναι σωστή, ειλικρινής και to the point, τότε η αναζήτηση οδηγεί σε lead.

Γι’ αυτό, εστιάζουμε σε λέξεις που βρίσκουν τον χρήστη ακριβώς όταν ψάχνει για εσάς. Ταυτόχρονα, φιλτράρουμε τις αναζητήσεις που δεν είναι σχετικές με το κοινό σας, χρησιμοποιώντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Έτσι, κάθε ευρώ που ξοδεύετε, πιάνει τόπο.

Το μήνυμα μετράει

Το copywriting στις διαφημίσεις είναι σαν τη βιτρίνα ενός καταστήματος. Εάν δεν τραβάει την προσοχή, ο πελάτης δεν θα μπει. Δημιουργούμε μηνύματα που είναι ξεκάθαρα, ελκυστικά και εστιάζουν στο τι πραγματικά χρειάζεται ο πελάτης σας.

Γι΄ αυτό δίνουμε σημασία τόσο στο κυρίως κείμενο όσο και στο call to action.

“Μάθε περισσότερα” vs “Κάλεσε Τώρα” μπορεί να φαίνονται μικρές λεπτομέρειες, αλλά κάνουν τεράστια διαφορά όταν το διαμέρισμά σας πλημμυρίζει.

Απλό Funnel = Περισσότερα Leads

Αν έπρεπε να συνοψίσουμε τη στρατηγική μας σε μία πρόταση, θα λέγαμε: Κάντε τη διαδικασία όσο πιο εύκολη γίνεται.

Σχεδιάζουμε καμπάνιες που οδηγούν τους πελάτες σας σε έναν ξεκάθαρο δρόμο. Θέλουμε να ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, είτε αυτό είναι να σας καλέσουν, να συμπληρώσουν μία φόρμα ή να στείλουν ένα email.

Γι αυτό το λόγο πριν καν μιλήσουμε για διαφημίσεις και στρατηγική, ξεκινάμε με ένα αναλυτικό audit του site σας για να μπούμε στον ρόλο του πελάτη. Ταυτόχρονα παρατηρούμε αν υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να λυθούν και κυρίως: Πως και που γίνεται το conversion.

Είστε σίγουροι ότι ένα landing page είναι ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούν μαζί σας οι πελάτες σας;

Για παράδειγμα, ένας πελάτης μας, ελεύθερος επαγγελματίας που είναι on the run είχε συγκεκριμένη ανάγκη: να δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις για ραντεβού. Δεν μπορούσε να είναι στον υπολογιστή του σε ένα γραφείο για να δέχεται φόρμες ή mail. Έτσι σχεδιάσαμε μία καμπάνια που εστίαζε αποκλειστικά σε αυτό. Το αποτέλεσμα; 70 κλήσεις τον μήνα, με κόστος διαφήμισης μόλις 300 ευρώ με μέσο κόστος ανά lead 4.2 ευρώ, CTR 8.15 % και conversion rate 10.6%.

Γιατί Δεν Είναι Όλα «Best Practices»

Συχνά ακούμε για τα λεγόμενα “best practices” της Google. Αλλά η πραγματικότητα είναι πιο σύνθετη. Δεν υπάρχει μία στρατηγική που να ταιριάζει σε όλους.

Για παράδειγμα, η πρώτη θέση στις διαφημίσεις δεν είναι πάντα η πιο αποδοτική. Σε αρκετές περιπτώσεις, στοχεύοντας στη δεύτερη ή τρίτη θέση, μειώνουμε το κόστος ανά κλικ και αυξάνουμε το ROI.

Αυτή η ευελιξία είναι που κάνει τη διαφορά. Αναλύουμε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και προσαρμόζουμε τη στρατηγική. Για παράδειγμα ένας άλλος πελάτης μας έχει ως βασικό ανταγωνιστή ένα μεγάλο aggregator για ελεύθερους επαγγελματίες. Κάνοντας AB testing παρατηρήσαμε 2 πράγματα:

  1. Το κόστος για να υπερπηδήσει στην πρώτη θέση θα αύξανε σε μεγάλο βαθμό το CPA χωρίς να είχε ουσιαστική αύξηση στον όγκο των leads.
  2. Οι πελάτες του ήταν σε μεγάλο βαθμό άνθρωποι που είχαν άμεση ανάγκη εκείνη τη στιγμή και ήθελαν να αποφύγουν την διαδικασία επικοινωνίας μέσα από aggregator ή δεν είχαν καλή προηγούμενη εμπειρία.

Οπότε θα πρέπει να σκεφτούμε στρατηγικά την επιλογή θέσης όχι ως κάτι το απόλυτο αλλά ένα εργαλείο του γενικότερου στρατηγικού σχεδιασμού μιας lead generation καμπάνιας.

Τι Σημαίνει Αυτό για Εσάς

Εάν είστε ελεύθερος επαγγελματίας, πιθανότατα θέλετε δύο πράγματα: περισσότερους πελάτες και χαμηλότερο κόστος. Το lead generation με Google Ads είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος για να τα πετύχετε.

Αλλά δεν αρκεί να τρέξετε μία καμπάνια. Πρέπει να γνωρίζετε:

  • Ποιες λέξεις-κλειδιά να επιλέξετε.
  • Πότε να στοχεύσετε σε διαφορετική θέση.
  • Πώς να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που προσελκύει το κοινό σας.

Το lead generation είναι στρατηγική, προσαρμογή και ανάλυση. Στην GNC Web, συνδυάζουμε όλα αυτά τα στοιχεία για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για ελεύθερους επαγγελματίες.

Εάν θέλετε να μάθετε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η επιτυχία σας είναι το επόμενο μας project.

To project σας, το επόμενο success story μας.

Ελάτε να συνεργαστούμε!

Επικοινωνήστε μαζι μας

Νέα & ιδέες από το Βlog

Περισσότερα
5 Digital Marketing Trends για το 2025. Είστε έτοιμοι;

Το 2025 φέρνει μια νέα εποχή στο digital marketing, όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών απαιτούν καινοτόμες στρατηγικές.

Ομιλία του κ. Γιώργου Χουλιάρα στο Fashion & Accessories eCommerce Business Summit 2024

Ο ιδρυτής της GNC Web κος Γιώργος Χουλιάρας παρουσίασε τη σημασία του UI/UX στο Fashion eCommerce μόδας, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές για τη βελτίωση της εμπειρίας...

Black Friday 2024: Είστε έτοιμοι ως επιχείρηση;

Black Friday 2024! Ανακαλύψτε πώς να προετοιμάσετε διαφημίσεις, αναρτήσεις και προσφορές μέσω social media, stories, videos και newsletters.

Πώς να Αποφύγετε την 30% Χρέωση της Apple στις Διαφημίσεις σας

Αποφύγετε τη χρέωση 30% της Apple στις διαφημίσεις σας στο Facebook και το Instagram με απλές στρατηγικές. Μάθετε πώς ένα digital agency μπορεί να σας...

Ο Κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου το Β’ Τρίμηνο του 2024: Αναλύοντας τις Τάσεις και την Καταναλωτική Συμπεριφορά

Ανακαλύψτε τις τελευταίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο το Β' τρίμηνο του 2024, καλύπτοντας κλάδους όπως μόδα, τεχνολογία, καλλυντικά και αθλητικά είδη. Δείτε πώς η mobile...

Η GNC Web στο eCommerce Business Summit 2024

Η GNC Web είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει στο πρώτο διήμερο συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο. Το διήμερο συνέδριο...

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή «Αποδοχή», συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.