
Στην GNC Web έχουμε αφιερώσει χρόνο, εργαλεία και εμπειρία για να βελτιστοποιήσουμε το lead generation, ειδικά για τον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών που αναζητούν νέους πελάτες.
Ας δούμε λοιπόν πώς χτίζουμε lead generation καμπάνιες Google Ads που πραγματικά λειτουργούν.
Leads που Μετράνε
Η επιτυχία στο lead generation δεν έρχεται τυχαία. Βασίζεται σε μια σειρά από καλά μελετημένες κινήσεις.
Όλα ξεκινούν από τις λέξεις
Οι λέξεις-κλειδιά είναι η βάση κάθε καμπάνιας Google Ads. Αλλά δεν αρκεί να επιλέξεις απλώς τις “σωστές”. Πρέπει να επιλέξεις τις κατάλληλες για την κατάλληλη στιγμή. Σκεφτείτε το: Τι ψάχνει ο πελάτης σας όταν έχει ανάγκη τις υπηρεσίες σας; Τι λέξεις χρησιμοποιεί; Ποια προβλήματα καλείστε να λύσετε;
Μια από τις πρώτες ερωτήσεις που κάνουμε σε κάθε νέο πελάτη μας είναι “Όταν σας καλούν στο τηλέφωνο, τι είναι το συχνότερο πράγμα που σας ρωτάνε;”
Η διαφήμιση θα πρέπει να είναι η απάντηση στο πρόβλημα του πελάτη σας. Αν η απάντηση είναι σωστή, ειλικρινής και to the point, τότε η αναζήτηση οδηγεί σε lead.
Γι’ αυτό, εστιάζουμε σε λέξεις που βρίσκουν τον χρήστη ακριβώς όταν ψάχνει για εσάς. Ταυτόχρονα, φιλτράρουμε τις αναζητήσεις που δεν είναι σχετικές με το κοινό σας, χρησιμοποιώντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Έτσι, κάθε ευρώ που ξοδεύετε, πιάνει τόπο.
Το μήνυμα μετράει
Το copywriting στις διαφημίσεις είναι σαν τη βιτρίνα ενός καταστήματος. Εάν δεν τραβάει την προσοχή, ο πελάτης δεν θα μπει. Δημιουργούμε μηνύματα που είναι ξεκάθαρα, ελκυστικά και εστιάζουν στο τι πραγματικά χρειάζεται ο πελάτης σας.
Γι΄ αυτό δίνουμε σημασία τόσο στο κυρίως κείμενο όσο και στο call to action.
“Μάθε περισσότερα” vs “Κάλεσε Τώρα” μπορεί να φαίνονται μικρές λεπτομέρειες, αλλά κάνουν τεράστια διαφορά όταν το διαμέρισμά σας πλημμυρίζει.
Απλό Funnel = Περισσότερα Leads
Αν έπρεπε να συνοψίσουμε τη στρατηγική μας σε μία πρόταση, θα λέγαμε: Κάντε τη διαδικασία όσο πιο εύκολη γίνεται.
Σχεδιάζουμε καμπάνιες που οδηγούν τους πελάτες σας σε έναν ξεκάθαρο δρόμο. Θέλουμε να ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, είτε αυτό είναι να σας καλέσουν, να συμπληρώσουν μία φόρμα ή να στείλουν ένα email.
Γι αυτό το λόγο πριν καν μιλήσουμε για διαφημίσεις και στρατηγική, ξεκινάμε με ένα αναλυτικό audit του site σας για να μπούμε στον ρόλο του πελάτη. Ταυτόχρονα παρατηρούμε αν υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να λυθούν και κυρίως: Πως και που γίνεται το conversion.
Είστε σίγουροι ότι ένα landing page είναι ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούν μαζί σας οι πελάτες σας;
Για παράδειγμα, ένας πελάτης μας, ελεύθερος επαγγελματίας που είναι on the run είχε συγκεκριμένη ανάγκη: να δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις για ραντεβού. Δεν μπορούσε να είναι στον υπολογιστή του σε ένα γραφείο για να δέχεται φόρμες ή mail. Έτσι σχεδιάσαμε μία καμπάνια που εστίαζε αποκλειστικά σε αυτό. Το αποτέλεσμα; 70 κλήσεις τον μήνα, με κόστος διαφήμισης μόλις 300 ευρώ με μέσο κόστος ανά lead 4.2 ευρώ, CTR 8.15 % και conversion rate 10.6%.
Γιατί Δεν Είναι Όλα «Best Practices»
Συχνά ακούμε για τα λεγόμενα “best practices” της Google. Αλλά η πραγματικότητα είναι πιο σύνθετη. Δεν υπάρχει μία στρατηγική που να ταιριάζει σε όλους.
Για παράδειγμα, η πρώτη θέση στις διαφημίσεις δεν είναι πάντα η πιο αποδοτική. Σε αρκετές περιπτώσεις, στοχεύοντας στη δεύτερη ή τρίτη θέση, μειώνουμε το κόστος ανά κλικ και αυξάνουμε το ROI.
Αυτή η ευελιξία είναι που κάνει τη διαφορά. Αναλύουμε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και προσαρμόζουμε τη στρατηγική. Για παράδειγμα ένας άλλος πελάτης μας έχει ως βασικό ανταγωνιστή ένα μεγάλο aggregator για ελεύθερους επαγγελματίες. Κάνοντας AB testing παρατηρήσαμε 2 πράγματα:
- Το κόστος για να υπερπηδήσει στην πρώτη θέση θα αύξανε σε μεγάλο βαθμό το CPA χωρίς να είχε ουσιαστική αύξηση στον όγκο των leads.
- Οι πελάτες του ήταν σε μεγάλο βαθμό άνθρωποι που είχαν άμεση ανάγκη εκείνη τη στιγμή και ήθελαν να αποφύγουν την διαδικασία επικοινωνίας μέσα από aggregator ή δεν είχαν καλή προηγούμενη εμπειρία.
Οπότε θα πρέπει να σκεφτούμε στρατηγικά την επιλογή θέσης όχι ως κάτι το απόλυτο αλλά ένα εργαλείο του γενικότερου στρατηγικού σχεδιασμού μιας lead generation καμπάνιας.
Τι Σημαίνει Αυτό για Εσάς
Εάν είστε ελεύθερος επαγγελματίας, πιθανότατα θέλετε δύο πράγματα: περισσότερους πελάτες και χαμηλότερο κόστος. Το lead generation με Google Ads είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος για να τα πετύχετε.
Αλλά δεν αρκεί να τρέξετε μία καμπάνια. Πρέπει να γνωρίζετε:
- Ποιες λέξεις-κλειδιά να επιλέξετε.
- Πότε να στοχεύσετε σε διαφορετική θέση.
- Πώς να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που προσελκύει το κοινό σας.
Το lead generation είναι στρατηγική, προσαρμογή και ανάλυση. Στην GNC Web, συνδυάζουμε όλα αυτά τα στοιχεία για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για ελεύθερους επαγγελματίες.
Εάν θέλετε να μάθετε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η επιτυχία σας είναι το επόμενο μας project.
Νέα & ιδέες από το Βlog
Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου GRECA 2025
Ανακαλύψτε πώς διαμορφώνεται το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο το 2025: καταναλωτικές τάσεις, εμπιστοσύνη, social media και έξυπνες στρατηγικές.
Digital Marketing Για Γιατρούς – Κατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας
Στη σύγχρονη εποχή, οι γιατροί και τα ιατρικά γραφεία αντιμετωπίζουν το διπλό ζήτημα της αυξημένης ανταγωνιστικότητας και της αλλαγής στις συνήθειες των ασθενών που πλέον...
Ο Κλάδος της Μόδας το Β’ Τρίμηνο του 2024: Αναλύοντας τις Τάσεις και την Καταναλωτική Συμπεριφορά
Ανακαλύψτε τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο της μόδας το Β' τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με την ανάλυση του GR.EC.A. Δείτε πώς οι κινητές συσκευές κυριαρχούν...
ECDM + RetailTech Expo SE Europe 2025
Η GNC Web είχε τη χαρά να συμμετάσχει για δεύτερη φορά στην ECDM Expo 2025, τη μεγαλύτερη έκθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό...
Abandoned Carts: Οι Καλύτερες Στρατηγικές για Ανάκτηση Χαμένων Παραγγελιών
Ανακαλύψτε πώς η GNC Web ανακτά τα εγκαταλελειμμένα καλάθια στο WooCommerce για να αυξήσετε πωλήσεις και κερδοφορία.
Αποτελεσματικό Lead Generation με Google Ads
Το lead generation δεν είναι απλώς μια τεχνική στο digital marketing. Είναι μια τέχνη που χρειάζεται στρατηγική, δημιουργικότητα και συνεχή αναζήτηση τρόπων βελτίωσης.
5 Digital Marketing Trends για το 2025. Είστε έτοιμοι;
Το 2025 φέρνει μια νέα εποχή στο digital marketing, όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών απαιτούν καινοτόμες στρατηγικές.
Black Friday 2023 – Απολογισμός και Ανάλυση
Το 2023, η Black Friday είχε μια αξιοσημείωτη επίδραση στην ελληνική αγορά. Τα καταστήματα, ανταποκρινόμενα στην αυξημένη ζήτηση, διεύρυναν την περίοδο των προσφορών, η οποία...
Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2023
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη περνάει μια φάση εξέλιξης. Παρά την ταραχώδη παγκόσμια κατάσταση — από πολέμους και οικονομική αστάθεια έως πανδημίες — ο τομέας...
Content Marketing: Η Δύναμη του Ποιοτικού Περιεχομένου για Μετατροπές
Μάθετε πώς το Content Marketing μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο που προσελκύει και μετατρέπει!
Digital Marketing vs Παραδοσιακού: Τι να επιλέξω;
Ψηφιακό Μάρκετινγκ vs Παραδοσιακού Μάρκετινγκ: Ποια είναι η στρατηγική που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να έχει καλύτερα αποτελέσματα;
Κατασκευή Ιστοσελίδας για Εστιατόρια
Ανακαλύψτε πώς μια σύγχρονη ιστοσελίδα για εστιατόρια μπορεί να ενισχύσει την ψηφιακή σας παρουσία, να βελτιώσει το SEO και να αυξήσει τις online κρατήσεις.
Google Ads. Τι είναι και πως μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας
Μάθετε τα πάντα για τα adwords και το διαφημιστικό οικοσύστημα της Google και κατακτήστε την κορυφή των αποτελεσμάτων.
Αύξηση Πωλήσεων eShop: 10 Στρατηγικές που Δουλεύουν
Ανακαλύψτε 10 αποδοτικές στρατηγικές για να ενισχύσετε τις πωλήσεις στο e‑shop σας και να ξεχωρίσετε online.
SEO: Γιατί είναι σημαντικό για τις μικρές επιχειρήσεις
Ανακαλύψτε γιατί το SEO είναι κρίσιμο για τις μικρές επιχειρήσεις και πώς να αυξήσετε την ορατότητά σας online με στρατηγικές βέλτιστων πρακτικών.
Generative Engine Optimization (GEO)
Ανακαλύψτε το Generative Engine Optimization (GEO) και πώς η GNC Web ενισχύει την ορατότητα και αξιοπιστία σας στις πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης
Digital Marketing για Επιχειρήσεις: Οδηγός για Αρχάριους
Ανακαλύψτε στρατηγικές Digital Marketing για εταιρικές ιστοσελίδες και ενισχύστε την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας.
Βελτιστοποίηση Google Ads – Negative Keywords
Ανακάλυψε πώς οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά μειώνουν το κόστος και αυξάνουν τις μετατροπές στις καμπάνιες Google Ads με τη βοήθεια της GNC Web.
Digital Marketing για Fashion Brands
Στο σύγχρονο και ανταγωνιστικό κόσμο της μόδας, η επιτυχημένη ψηφιακή παρουσία αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για την επιτυχία κάθε fashion brand.
Email Marketing: Πώς να Χτίσετε μια Αποτελεσματική Λίστα Πελατών
Μάθετε πώς να δημιουργήσετε και να βελτιστοποιήσετε τη λίστα email σας, αυξάνοντας ανοίγματα & κλικ: Ξεκινήστε τώρα!
Διαφήμιση eshop. Πώς να προωθήσω το eshop μου;
Έχετε ένα eshop και θέλετε να το διαφημίσετε για να αυξήσετε τις επισκέψεις και να πετύχετε περισσότερες μετατροπές ή πωλήσεις; Στόχος αυτού του άρθρου είναι...
Micro moments – Τι είναι και πως βοηθούν στο digital marketing
Γνωρίστε τα micro moments και την δυναμική που δίνουν στο digital marketing και την online παρουσία σας.
Email Marketing: Ο Κρυφός Άσος για Περισσότερες Πωλήσεις
Ανακαλύψτε πώς το email marketing μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας! Προσωποποίηση, στρατηγική & αυτοματισμοί που φέρνουν αποτελέσματα.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δικηγόρων Νομικών Υπηρεσιών 2025
Διαβάστε περισσότερα για τη συμμετοχή της GNC Web στο 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δικηγόρων Νομικών Υπηρεσιών 2025 που διοργάνωσε η Νομική Βιβλιοθήκη