Στρατηγική Google Ads για Αύξηση Πωλήσεων

Το e-commerce αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του λιανεμπορίου και οι πωλήσεις μέσω Google Ads είναι απαραίτητες για την επιτυχία μιας επιχείρησης.
google ads sales
google ads sales

Στη GNC Web έχουμε πολύχρονη εμπειρία στο ecommerce και την δημιουργία, διαχείριση και βελτιστοποίηση Google Ads σε όλο το φάσμα του ηλεκτρονικού αλλά και φυσικού retail. Μέσα από τη συνεργασία μας με πελάτες μας με καταστήματα ένδυσης, υπόδησης , αξεσουάρ, λευκών ειδών, καλλυντικών, ηλεκτρονικών συσκευών, βιβλιοπωλείων και άλλα έχουμε δημιουργήσει εξατομικευμένες στρατηγικές για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας επιτυγχάνουν τους στόχους τους.

Αρχικό Στήσιμο Google Ads

Η σωστή εκκίνηση μιας καμπάνιας Google Ads είναι καθοριστική. Ξεκινάμε εφαρμόζοντας τα best practices της Google, τα οποία εξασφαλίζουν ότι οι καμπάνιες είναι άρτια δομημένες και βελτιστοποιημένες από την αρχή. Ένα από τα βασικά βήματα είναι η υιοθέτηση των Enhanced Conversions και η σύνδεση με το Google Analytics 4 (GA4).

Τα Enhanced Conversions είναι πλέον κρίσιμα για τη συλλογή ακριβέστερων δεδομένων. Ενισχύουν την ικανότητα παρακολούθησης μετατροπών, ιδιαίτερα σε περιβάλλοντα με περιορισμένα δεδομένα (π.χ. λόγω cookies σε χώρες της Ε.Ε όπως η Ελλάδα). Παράλληλα, το GA4 προσφέρει ένα ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης και αναλύσεων, επιτρέποντάς μας να βλέπουμε τη διαδρομή του χρήστη από την πρώτη επαφή έως τη μετατροπή.

Χρησιμοποιούμε custom tags στο Google Tag Manager (GTM) για εξατομικευμένο tracking, επιτρέποντάς μας να καταγράφουμε δεδομένα που σχετίζονται άμεσα με τους στόχους του κάθε πελάτη.

Στρατηγικός Σχεδιασμός και Έρευνα

Κάθε πελάτης έχει διαφορετικές ανάγκες και στόχους. Για αυτό, αφιερώνουμε χρόνο σε αναλυτική συζήτηση με τον πελάτη για να κατανοήσουμε πλήρως τις προτεραιότητές του. Ακολουθεί ένα ενδελεχές audit της σελίδας του, με ανάλυση ιστορικών δεδομένων από το Google Search Console και το Google Analytics.

Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν τα προϊόντα σας είναι το κλειδί. Ποια keywords χρησιμοποιούν; Ποια προϊόντα προσελκύουν περισσότερη προσοχή; Αυτές οι πληροφορίες μάς επιτρέπουν να σχεδιάσουμε καμπάνιες που στοχεύουν στο σωστό κοινό τη σωστή στιγμή.

 

Παρακάτω φτιάξαμε μια αρχική στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε Google Ads. Να σημειώσουμε εδώ ότι πρόκειται για μια βασική στρατηγική η οποία θα πρέπει να αναπτυχθεί ανάλογα με την απόδοσή της.

Στρατηγική Google Ads: Τα 4 Βασικά Τμήματα

Η στρατηγική για το Google Ads περιλαμβάνει τέσσερα βασικά βήματα, τα οποία συνδυάζουν τη στόχευση, την ευελιξία και τη συνεχή βελτιστοποίηση:

  1. Θωράκιση του Brand με Search Campaigns
    Δημιουργήστε μια Search καμπάνια που στοχεύει σε brand terms, διασφαλίζοντας ότι το brand σας εμφανίζεται πρώτο όταν οι χρήστες αναζητούν το όνομά σας. Αυτή η προσέγγιση προστατεύει το brand από ανταγωνιστές και χτίζει εμπιστοσύνη στο κοινό. Ταυτόχρονα παίρνει βάρος από πωλησιακές καμπάνιες όπως η pmax ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει πιο αποδοτικά.
  2. Search Campaigns για Traffic και Conversions
    Σχεδιάστε καμπάνιες που στοχεύουν συγκεκριμένα προϊόντα ή λέξεις-κλειδιά. Αυτή η στρατηγική βοηθά τον αλγόριθμο των Google Ads να κατανοήσει το κοινό σας καλύτερα, οδηγώντας σε πιο ακριβείς προβλέψεις και καλύτερα αποτελέσματα. Ποια είναι τα top brands σας; Φροντίστε να εμφανίζεστε στην αναζήτηση. Ακόμα και αν δεν είστε στις πρώτες θέσεις να θυμάστε ότι το αγοραστικό ταξίδι είναι ακριβώς αυτό: ένα ταξίδι και ο χρήστης που αναζητά ένα προϊόν συνήθως θα ψάξει αρκετά και δε θα κάνει αγορά με το πρώτο κλικ.
  3. Performance Max (PMax) Καμπάνιες
    Οι PMax καμπάνιες είναι ιδανικές για πωλήσεις. Δημιουργείστε ξεχωριστά asset groups με βάση τις ανάγκες του πελάτη, διασφαλίζοντας ότι τα σωστά μηνύματα φτάνουν στο σωστό κοινό. Τα visuals και τα βίντεο παίζουν σημαντικό ρόλο εδώ, καθώς επηρεάζουν άμεσα την απόδοση. Κάντε συχνούς ελέγχους στο προϊοντικό feed του Merchant Center.

    Πρόσφατα η Google άρχισε να εμφανίζει αυτόματα προϊόντα που έχει κάνει crawl μέσω bots από ecommerce sites. Επειδή μπορεί να είναι προϊόντα που δε θέλετε να εμφανίζονται καλό είναι να ελέγχετε συχνά αν το Merchant Center λειτουργεί όπως θέλετε.
  4. Dynamic Retargeting με Display Campaigns
    Οι δυναμικές καμπάνιες επαναστόχευσης αξιοποιούν τα δεδομένα του eshop σας για να προβάλλουν προϊόντα σε χρήστες που έχουν δείξει ενδιαφέρον, οδηγώντας τους πίσω στη σελίδα σας για να ολοκληρώσουν την αγορά. Ταυτόχρονα είναι αρκετά οικονομικές μιας και πρόκειται για ένα κοινό που σας γνωρίζει ήδη και έχει επισκεφτεί το eshop σας ή έχει κάνει κάποιο action (add to cart, wishlist, checkout, purchse).

 

Προσαρμοσμένα Κοινά και Micro Moments

Ένα παράδειγμα από το πελατολόγιό μας αφορά έναν πελάτη με eshop me προϊόντα χειροτεχνίας και DIY ο οποίος έχει ενεργό YouTube κανάλι με αρκετούς subscribers. Χρησιμοποιούμε τα subscribers του καναλιού για τη δημιουργία custom audiences. Αυτό το κοινό είναι ήδη ζεστό (warm audience) και έτοιμο για αγορές. Με αυτή τη στρατηγική, αξιοποιούμε τα λεγόμενα micro moments, όπου οι χρήστες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν.

Παράλληλα, η σωστή στόχευση βοηθά τον αλγόριθμο να αναγνωρίσει καλύτερα το κοινό σας, βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση των καμπανιών.

 

Αρνητικά Keywords και Optimization

Η χρήση αρνητικών λέξεων-κλειδιών είναι εξίσου σημαντική με τη στόχευση. Αποκλείστε keywords που δεν σχετίζονται με τα προϊόντα σας, μειώνοντας έτσι το κόστος και αυξάνοντας το ROAS (Return on Ad Spend). Για παράδειγμα λέξεις όπως “free, δωρεάν, τζάμπα” κ.ο.κ δεν έχουν καμία αξία αν ο στόχος μας είναι οι πωλήσεις.

Αφού έχετε στήσει και ενεργοποιήσει τις απαραίτητες καμπάνιες θα πρέπει να κάνετε focus σε τρία βασικά σημεία:

  • Παρακολούθηση της απόδοσης των keywords
  • Ρυθμίσεις στο bidding για υψηλότερη απόδοση
  • Συχνές δοκιμές στα visuals και στα μηνύματα των διαφημίσεων

Η αλήθεια είναι ότι τα Google Ads θέλουν προσοχή γιατί όσο μπορούν να μας φέρουν ποιοτικό traffic και πωλήσεις, άλλο τόσο μπορούν να φέρουν αρνητικά αποτελέσματα λόγω λάθος στρατηγικής, κακού setup ή έλλειψη παρακολούθησης.

Στη GNC Web, κάθε καμπάνια είναι αποτέλεσμα ανάλυσης, στρατηγικής και βελτιστοποίησης. Χρησιμοποιούμε τα πιο σύγχρονα εργαλεία και τεχνικές για να δημιουργήσουμε εξατομικευμένες προτάσεις και στρατηγικές που διασφαλίζουν ότι οι πελάτες μας απολαμβάνουν τα μέγιστα αποτελέσματα.

Αν θέλετε να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις σας στο e-commerce, εμπιστευτείτε την εμπειρία μας. Τα Google Ads δεν είναι απλά ένα εργαλείο, αλλά μια ολόκληρη στρατηγική που απαιτεί εξειδίκευση και συνεχή εξέλιξη. Καλέστε μας σήμερα για ένα δωρεάν audit των διαφημιστικών σας λογαριασμών ώστε να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε την κατάλληλη στρατηγική που θα σας αποφέρει πωλήσεις.

 

To project σας, το επόμενο success story μας.

Ελάτε να συνεργαστούμε!

Επικοινωνήστε μαζι μας

Νέα & ιδέες από το Βlog

Περισσότερα
5 Digital Marketing Trends για το 2025. Είστε έτοιμοι;

Το 2025 φέρνει μια νέα εποχή στο digital marketing, όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών απαιτούν καινοτόμες στρατηγικές.

Ομιλία του κ. Γιώργου Χουλιάρα στο Fashion & Accessories eCommerce Business Summit 2024

Ο ιδρυτής της GNC Web κος Γιώργος Χουλιάρας παρουσίασε τη σημασία του UI/UX στο Fashion eCommerce μόδας, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές για τη βελτίωση της εμπειρίας...

Black Friday 2024: Είστε έτοιμοι ως επιχείρηση;

Black Friday 2024! Ανακαλύψτε πώς να προετοιμάσετε διαφημίσεις, αναρτήσεις και προσφορές μέσω social media, stories, videos και newsletters.

Πώς να Αποφύγετε την 30% Χρέωση της Apple στις Διαφημίσεις σας

Αποφύγετε τη χρέωση 30% της Apple στις διαφημίσεις σας στο Facebook και το Instagram με απλές στρατηγικές. Μάθετε πώς ένα digital agency μπορεί να σας...

Ο Κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου το Β’ Τρίμηνο του 2024: Αναλύοντας τις Τάσεις και την Καταναλωτική Συμπεριφορά

Ανακαλύψτε τις τελευταίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο το Β' τρίμηνο του 2024, καλύπτοντας κλάδους όπως μόδα, τεχνολογία, καλλυντικά και αθλητικά είδη. Δείτε πώς η mobile...

Η GNC Web στο eCommerce Business Summit 2024

Η GNC Web είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει στο πρώτο διήμερο συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο. Το διήμερο συνέδριο...

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή «Αποδοχή», συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.